ابراز خوشحالی رونالدو از رکوردشکنی؛ ایستگاه بعد: گل شماره ۸۰۰!

ابراز خوشحالی رونالدو از رکوردشکنی؛ ایستگاه بعد: گل شماره ۸۰۰!

By: Chia Foadi

Date: 3-12-2022

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته در جریان دیدار یوونتوس مقابل دیناموکیف که با برد ۳-۰ بیانکونری همراه شد رونالدو توانست هفتصد و پنجاهمین گل خود را به ثمر برساند. او از این اتفاق بسیار خوشحال است و پس از بازی هم خوشحالی خود را در یک پست اینستاگرامی ابراز کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در پست اینستاگرامی خود پس از بازی گفته: ۷۵۰ گل، ۷۵۰ بازی و ۷۵۰ لبخند روی صورت هواداران. از تمام بازیکنان و مربیانی که من کمک کردند تا این تعداد گل را به ثمر برسانم بسیار ممنونم. از تمام رقیبانم که باعث شدند من سخت‌کوش‌تر شوم و بیشتر کار کنم تشکر می‌کنم. بالاتر از همه این‌ها باید از خانواده‌ام  که در تمام لحظات خوب و بدم کنار من حضور داشتند تشکر کنم. قدم بعدی من: ۸۰۰ گل! بزن بریم!

رونالدو ۷۵ گل از ۷۵۰ گل خود را با پیراهن یوونتوس به ثمر رسانده است. ۴۵۰ گل از این تعداد با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسیده، ۱۱۸ گل با لباس یونایتد و ۵ گل هم با لباس اسپورتینگ لیسبون، اولین تیم رونالدو. ۱۰۲ گل از این تعداد هم با لباس تیم ملی پرتغال وارد دروازه حریفان شده است.

50۹ گل از این تعداد با ضربات داخل محوطه زده شده، ۱۲۹ تای آن پنالتی بوده، ۵۷ گل از ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده و ۵۵ گل هم با ضربات خارج از محوطه جریمه. ۴۸۲ گل از ۷۵۰ گل رونالدو با پای راست، ۱۳۶ گل با پای چپ، ۱۳۰ گل با ضربه سر و ۲ گل هم با برخورد با بدن رونالدو به ثمر رسیده است.

1101