ضربه شدید به دورتموند: مصدومیت هالند تا 2021

ضربه شدید به دورتموند: مصدومیت هالند تا 2021

خبرگزاری فوتبالی - تیم لوسین فاوره باید تا پایان دسامبر و عملا تا سال 2021 قید حضور ارلینگ هالند ستاره نروژی خود را بزند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه دورتموند اعلام کرد که ارلینگ هالند دچار مصدومیت شده و بدین ترتیب تا ماه ژانویه وداع نخواهد کرد. این بازیکن در مقابل لاتزیو نیز نتوانست بازی کند. لوسین فاوره سرمربی دورتموند پیش از بازی با خبرنگاران صحبت کرد و گفت که استراحت ندادن به هالند تصمیم اشتباهی بوده است. وی اظهار داشت:" هالند نمی تواند تا ژآنویه بازی کند. شاید علتش این باشد که بیش از حد بازی کرده است. در ابتدا فکر می کردیم که مشکل مصدومیتش جدی نیست اما حالا فهمیدیم که نمی تواند بازی کند."

مهاجم 20 ساله یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا در یک سال اخیر بوده و در دورتموند خوش درخشیده و نبودش قطعا ضربه بزرگی به تیم فاوره است. هالند در 18 بازی فصل گذشته خود برای دورتموند 15 گل زده بود و در فصل جاری نیز در 14 بازی 17 گل داشته و خوش درخشیده است. دورتموند تا پایان ماه دسامبر هفت بازی دارد و هالند همه این بازیها در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی المان را از دست می دهد. شاید دورتموند بتواند از این فرصت استفاده کند و به یوسفا موکوکو مهاجم 16 ساله و آینده دار که پدیده جدید آکادمی زردپوشان است، بیشتر فرصت بدهد. 

4125