مشخص شدن ترکیب یوونتوس و دینامو کیف؛ رونالدو به دنبال گل

مشخص شدن ترکیب یوونتوس و دینامو کیف؛ رونالدو به دنبال گل

خبرگزاری فوتبال - یوونتوس امیدهای خود را برای صدرنشینی در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا از دست نمی دهد و برای بازی مقابل دیناموکیف، بونوچی برگشته و در کنار موراتا و رونالدو در ترکیب قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها جایگاه خود را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند اما سه امتیاز تا بارسلونای صدرنشین فاصله دارند. در بازی امشب ، دیبالا استراحت کرده اما به احتمال زیاد در بازی بعدی مقابل تورینو به علت محرومیت دو جلسه ار موراتا فیکس می شود. از سویی موراتا زوج رونالدو در خط حمله است. بوفون و کیلینی به علت مصدومیت بازی را از دست داده اند اما بونوچی و دمیرال برگشته اند در حالی که کوادرادو و دنیلو به علت استراحت کردن در بازی حضور ندارند. فدریکو کیزا و آرون رمزی در دو جناح حضور دارند در حالی که بنتانکور و مک کنی در خط هافبک هستند.  دیناموکیف برای کسب رده سوم و حضور در لیگ اروپا با فرانس واروش رقابت می کند. کساتویچ، تیمچیک، بیالسکی، دویلند، روسین و بوردا در ترکیب تیم اوکراینی حضور ندارند در حالی که سیگانکوف ببرگشته است. قضاوت بازی امشب به عهده استفانی فراپارت فرانسوی است که بدی نترتیب برای اولین بار در تاریخ یک داور زن قضاوت یک بازی چمپیونزلیگ مردان را به عهده دارد.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است: شزنی، دمیرال، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، کیزا، بنتانکور، مک کنی، رمزی، موراتا، رونالدو.

دیناموکیف هم با این ترکیب وارد میدان شده است: بوشچان، کدزیورا، پوپوف، زابارنی، میکولنکو، شپلیف، سیدورچوک، شاپارانکو، سیگانکوف، وربیچ و رودریگس.

4125