کامبیاسو: امکان ندارد رئال مادرید با رقیبش تبانی کند

کامبیاسو: امکان ندارد رئال مادرید با رقیبش تبانی کند

خبرگزاری فوتبالی - استبان کامبیاسو معتقد است رئال مادرید و مونشن گلادباخ تحت هیچ شرایطی ریسک تبانی برای کسب نتیجه تساوی را نخواهند پذیرفت.

به گزارش فوتبالی، وضعیت گروه B لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیچیده است و هر چهار تیم مونشن گلادباخ، شاختار دونتسک، رئال مادرید و اینتر برای صعود شانس دارند. در هفته پایانی، مونشن گلادباخ و رئال مادرید به مصاف هم می روند و اینتر مقابل شاختار دونتسک قرار می گیرد. در صورت تساوی مونشن گلادباخ و رئال مادرید، اینتر حتی در صورت برد هم حذف خواهد شد.

استبان کامبیاسو، هافبک سابق رئال مادرید و اینتر که به عنوان کارشناس اسکای فعالیت می کند، در خصوص وضعیت گروه B و احتمال تبانی رئال مادرید و مونشن گلادباخ برای صعود خودشان و حذف اینتر صحبت کرد. او می‌گوید: تبانی رئال مادرید و مونشن گلادباخ برای کسب نتیجه تساوی جهت صعود خودشان غیر ممکن است. رئال مادرید هرگز چنین کاری نخواهد کرد زیرا دوم شدن در گروه برای آن ها غیرقابل قبول خواهد بود. رئال مادرید برای صدرنشین شدن می جنگد و برای پیروزی بازی خواهد کرد. این بازی برای رئال مادرید مثل یک فینال خواهد بود.  
در صورت کسب امتیاز شاختار دونتسک مقابل اینتر، رئال مادرید در صورت تساوی قطعا صعود نخواهد کرد و از این رو می توان دریافت که فرضیه کامبیاسو درست است و رئال مادرید برای تساوی بازی نخواهد کرد.

1101