رسمی؛ سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد

رسمی؛ سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی – سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، سرخی روبرترو، مدافع هافبک تیم بارسلونا به کرونا مبتلا شد و به این ترتیب باید در قرنطینه بماند. این خبر را سایت بارسلونا منتشر کرده و در یک بیانیه گفته: پس از انجام تست‌های PCR که روز سه شنبه (دیروز) انجام گرفت مشخص شد سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شده. این بازیکن در شرایط خوبی به سر می‌برد و هم اکنون در خانه خود قرنطینه شده است. او در حال ریکاوری مصدومیتی است که روز ۲۱ نوامبر برای او بوجود آمده است.

در ادامه بیانیه آمده است: باشگاه به مسئولین مربوط اطلاع داده و تمام افرادی که با او در ارتباط بوده‌اند تست داده‌اند. باید یادآوری شود که روبرتو در بازی مقابل اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد و برای درمان او ۲ ماه زمان نیاز است.

امشب تیم بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرنتس واروش می‌رود و در صورت برد می‌تواند حضورش در رتبه اول گروه را در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کند. دیدار بعدی بارسلونا هم مقابل کادیز، در زمین کادیزی‌ها برگزار می‌شود و بارسلونا برای رسیدن به سوسیه‌داد و اتلتیکو مادرید که در صدر جدول اسپانیا جا خوش کرده‌اند نیاز به برد در این دیدار دارد.

1101