ابهام در وضعیت هافبک ذوب‌آهن:دشتی برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود؟

ابهام در وضعیت هافبک ذوب‌آهن:دشتی برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به علت مصدومیت دو بازی قبلی تیمش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی دشتی خرید جدید ذوب‌آهن اصفهان یکی از مهره‌های قابل اتکای رحمان رضایی برای مسابقات این فصل به حساب می‌آید اما شاید بتوان او را هافبک بدشانس سبزپوشان دانست چرا که یک مصدومیت کهنه باعث شد تا از شرایط خوبی که پیدا کرده بود دور شود.

دشتی از بازی دوم ذوب‌آهن که مقابل ماشین سازی برگزار شد آماده حضور در ترکیب تیم بود. او مقابل ماشین سازی هم به میدان رفت اما اشتباه داوری و اخراج وحید محمد زاده در دقیقه1 باعث شد که زمان حضور دشتی در ترکیب سبزپوشان فقط 10دقیقه باشد چرا که سرمربی تیم مجبور شد این هافبک را از زمین خارج و یک مدافع را روانه میدان کند.

این بازیکن که در زمان حضورش در استقلال از مصدومیت کشاله رنج می‌برد در ذوب‌آهن پس از رفع آسیب دیدگی آماده بازی شد اما پس از بازی مقابل ماشین سازی، در تمرینات از ناحیه دیگر کشاله دچار مصدومیت شد و دو بازی سوم و چهارم را هم از دست داد. به این ترتیب سهم هافبک تازه وارد ذوب‌آهن از 4 هفته ابتدایی لیگ همان ده دقیقه بازی مقابل ماشین سازی تبریز است.

با اینحال این بازیکن فعلا مشغول تمرینات نرم دوی و فیزیوتراپی است و به احتمال زیاد برای هفته پنجم مقابل شهرخودرو (یکشنبه 16 آذر) به آمادگی لازم نمی‌رسد اما کادر پزشکی ذوب‌آهن در تلاش است که دشتی برای بازی هفته ششم مقابل پرسپولیس (شنبه 22 آذر) به آمادگی لازم برای بازی در ورزشگاه آزادی برسد.

ضمن اینکه فرشاد محمدی‌مهر و دارکو بیدوف (مهاجم و گلزن صربستانی ذوب‌آهن) به علت ابتلا به کرونا در بازی هفته چهارم غایب بودند و به همین خاطر ممکن است این دو بازیکن هم به مسابقه با شهرخودرو نرسند.

1984