اطلاعیه تیم رسانه‌ای خبرگزاری فوتبالی/ بازگشت "فوتبالی" به مدار فوتبال

اطلاعیه تیم رسانه‌ای خبرگزاری فوتبالی/ بازگشت "فوتبالی" به مدار فوتبال

خبرگزاری فوتبالی- همانطور که می دانید چهارده روز "فوتبالی" در همه پلتفرم هایش نتوانست کنار شما مخاطبان عزیز، دوست داشتنی و پیگیرش باشد اما خوشحالیم که از امروز دوباره کنار شما هستیم. با همان قدرت، کیفیت، رسالت و خلاصه هر آنچه از "فوتبالی" در این چند سال دیده بودید. ما بازگشتیم تا باز هم شما را در جریان هر آنچه که در فوتبال ایران و جهان اتفاق می افتد بگذاریم.

در این دو هفته شایعاتی بی اساس درباره فوتبالی منتشر شد که باید با قاطعیت اعلام کنیم هیچ کدام از آنها درست نبود و هر شایعه ای که منتشر شد را تکذیب می کنیم چون فوتبالی همیشه با مخاطبانش صادق بوده و رسالتش را خبررسانی درست و موثق، شفاف سازی و البته پوشش مهم ترین وقایع فوتبال ایران و جهان تعریف کرده است.

تیم رسانه ای فوتبالی، از کاربران و مخاطبان فوتبالی در جای جای این کره خاکی که اپ خبرگزاری فوتبالی را نصب دارند و از دیگر پلتفرم های فوتبالی در ایران و خارج از ایران استفاده می کنند به خاطر همراهی با فوتبالی در این دو هفته، حمایتهایشان، تماس هایشان، پیگیریها و نگرانی هایشان تشکر ویژه ای دارد. اینکه مخاطبان عزیز و میلیونی فوتبالی در اپ و سایت و شبکه های اجتماعی سرمایه های واقعی فوتبالی هستند و با پیامهایشان به ما دلگرمی دادند و صبر کردند و منتظر بازگشت فوتبالی بودند، مایه مباهات ماست.

در پایان از جامعه فوتبال ایران اعم از مدیران فعلی و سابق فوتبال ایران، بازیکنان فعلی و سابق تیم های فوتبال ایران و پیشکسوتان فوتبال ملی و باشگاهی در داخل و خارج کشور، همچنین مجریان و تهیه کنندگان برنامه های ورزشی شبکه های رادیویی و تلویزیونی و گزارشگران فوتبال داخلی و خارجی رسانه ملی و تلویزیون های اینترنتی و همکارانمان یعنی سردبیران و خبرنگاران ورزشی در سایر رسانه ها، چه مکتوب و چه آنلاین، که در این مدت با دلگرمی و پیگیری کنار ما بودند، تشکری ویژه تر داریم و امیدواریم بتوانیم بهتر از قبل، رسالتمان را در خبررسانی، شفاف سازی و پوشش وقایع مهم فوتبال ایران و جهان انجام دهیم. 

گروه رسانه ای خبرگزاری فوتبالی