جدال بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه برای حضور در جمع مدعیان

جدال بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه برای حضور در جمع مدعیان

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت و پرسپولیس در حالی با یکدیگر روبرو می شوند که هر کدام آن ها انگیزه های متفاوتی دارند، از یک سو بعثت به دنبال کسب سومین پیروزی این فصل خود بعد از سه تساوی پی در پی است و از سوی دیگر پرسپولیس نیز در اندیشه کسب دومین پیروزی متوالی خود می باشد.
بعثت که تا پایان هفته سوم سایه به سایه صدرنشین حرکت می کرد پس از آنکه نوار پیروزهایش در پایان این هفته پاره شد مقداری از صدر فاصله گرفته اما امروز بهترین فرصت را در اختیار دارد که بتواند سومین پیروزی را در خانه و مقابل چشمان هوادارانش کسب کند.
بدون شک از دست دادن امتیازات هفته های ابتدایی بخصوص در داخل خانه می تواند در پایان فصل برای تیم افشین حسنی (مدیرعامل باشگاه) دردسرساز شود، بنابراین هرقدر این تیم بتواند در این هفته ها امتیازات بیشتری جمع آوری کند در هفته های پایانی با دغدغه کمتری به مصاف رقبا خواهد رفت.
پیروزی در دیدار امروز می تواند بعثت را با دو پله صعود به مکان دوم نیز برساند اما توقف و یا شکست بعثت امکان سقوط این تیم تا رده ششم را نیز قوت می بخشد که خوشایند هیچ یک از مسئولان و هواداران باشگاه نخواهد بود.
دست کم گرفتن حریفان از سوی مسئولان باشگاه و بازیکنان بعثت آفتی است که متاسفانه گاهی اوقات دامن این تیم را گرفته و باعث از دست رفتن امتیازاتی شده که پیش از آن هیچ کس فکر آن را هم نمی کرد.

** مقابل پرسپولیس گناوه فقط سه امتیاز را می خواهیم
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در آستانه مسابقه برابر پرسپولیس گناوه گفت: در این مسابقه خانگی تنها سه امتیاز بازی را می خواهیم و به چیزی کمتر از آن هم رضایت نمی دهیم.
افشین حسنی همچنین از آمادگی بالای بازیکنان بعثت برای مسابقه برابر پرسپولیس گناوه خبر داد و گفت: در طول هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی برگزار شد و مشکلی در این دیدار نداریم.
وی گفت: می خواهیم با پیروزی در مسابقه برابر پرسپولیس دوباره به جمع دو سه تیم اول گروه بازگردیم و نشان دهیم برای همه تیم ها یکی از خطرناک ترین رقبا هستیم.
حسنی در ادامه گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا با حمایت هواداران بتوانیم سومین پیروزی این فصل خود را کسب کنیم تا در مسابقات آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: هدف اصلی ما در این فصل صعود به لیگ آزادگان است که مطمئنم با حمایت مسئولان، هواداران و اهالی رسانه می توانیم به آن دست پیدا کنیم.
دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه از ساعت 14 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.
در پایان هفته پنج تیم بعثت با 9 امتیاز در رده چهارم و پرسپولیس گناوه نیز با هفت امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور حضور دارند.
7458/8066

انتهای پیام /*