معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن اسبق پرسپولیس و عضو کادرفنی کنونی فجرسپاسی مدعی است بعد از اتفاقات رقم خورده حول کادرفنی این تیم، مدیران فجر به خوبی شرایط را کنترل کردند.

به گزارش فوتبالی، مهرزاد معدنچی عضو کادرفنی فجرسپاسی مدعی است مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با هوشمندی حواشی پیرامون باشگاه را مدیریت کرد و نگذاشت تمرکز تیم بهم بخورد: با توجه به اینکه 3 روز قبل از شروع رقابتهای لیگ دسته یک داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد تیم به شوک رفت اما با مدیریت رسول فلاح، کادرفنی و همت بازیکنان نگذاشتیم تیم به حاشیه برود و اگر در بازی نخست شرایط جوی مناسب بود تیم فجر حتی میتوانست پیروز میدان شود.

مربی تیم فجر شهید سپاسی در ادامه درباره شرایط این تیم گفت: امسال یکی از بهترین سال های فجر از نظر بازیکن می باشد و با یک همدلی و تلاش جمعی می توان شاهد بازگشت فجر به لیگ برتر باشیم. حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان نیز در نخستین بازی ما انگیزه ما را دوچندان کرد و نشان داد مسئولین بلند پایه باشگاه نیز از ابتدای فصل پشت ما هستند و جا دارد از ایشان تشکر ویژه کنیم.

هافبک سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پایان ابراز امیدواری کرد این تیم به نتایج مناسبی در ادامه فصل دست یابد: امسال تیم شرایط لیگ برتری شدن را دارد و امسال باید منتظر بازی های زیبا از تیم محبوبشان باشند.

7474