پرسپولیس در مسجدسلیمان نمی بازد؛ نفت در بازی رفت شکست نمی خورد

پرسپولیس در مسجدسلیمان نمی بازد؛ نفت در بازی رفت شکست نمی خورد

خبرگزاری فوتبالی- هفتمین تقابل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی به انجام می رسد که در ۶ دیدار قبلی هر یک به یک برد رسیده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر در مسجدسلیمان به مصاف نفت برود. تیمی که در لیگ بیستم با هدایت مجید حسینی از ۲ بازی به ۲ تساوی دست پیدا کرده و مانند پرسپولیس شکستی را نداشته است.

این ۲ تیم قرار است برای هفتمین بار در لیگ برتر به مصاف هم بروند. در ۶ دیدار قبلی هر یک از تیم ها به یک برد رسیده اند و چهار بازی هم با نتیجه مساوی تمام شده است. در لیگ های چهاردهم و هجدهم، چهار پیکار این ۲ تیم با نتیجه مساوی به اتمام رسید. اما در لیگ نوزدهم ماجرا فرق کرد. در بازی رفت نفت موفق شد در تهران با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد اما در دیدار برگشت، سرخپوشان تهرانی به برد حیاتی ۲ بر یک در برابر میزبان خود دست پیدا کردند.

نفت تا به حال در مسجدسلیمان نتوانسته از سد پرسپولیس بگذرد و از طرفی در دیدارهای رفت هم هیچوقت تیم تهرانی موفق به پیروزی نشده است. باید دید در این بازی چه نتیجه ای به دست می آید. پرسپولیس یا نفت به دومین برد خود دست پیدا می کنند و یا باید شاهد پنجمین تساوی این ۲ تیم باشیم.

لیگ۱۴: پرسپولیس ۱-۱ نفت/ نفت ۲-۲ پرسپولیس

لیگ ۱۸: پرسپولیس ۰-۰ نفت/ نفت ۰-۰ پرسپولیس

لیگ ۱۹: پرسپولیس ۰-۱ نفت مسجدسلیمان/ نفت ۲-۱ پرسپولیس

7474