عربشاهی: پرسپولیس مقابل صنعت نفت بی‌برنامه بود/ کل باشگاه در اختیار چهار مدیربرنامه است!

عربشاهی: پرسپولیس مقابل صنعت نفت بی‌برنامه بود/ کل باشگاه در اختیار چهار مدیربرنامه است!

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این دیدار بازی خوبی را انجام نداد و هیچ برنامه‌ای برای این دیدار نداشت، درست است که مالکیت بازی دست پرسپولیس بود اما کاملا بی هدف بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ضیا عربشاهی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار بازی خوبی انجام نداد و هیچ برنامه‌ای نداشت. درست است که مالکیت بازی دست پرسپولیس بود اما این تیم در زمین کاملا بی‌هدف بود.

وی ادامه داد: صنعت نفت برای دفاع و استفاده از ضدحملات به میدان آمده بود و با تک مهاجم به دنبال خلق موقعیت بود وضعیت جوی حاکم بر زمین هم خوب نبود اما پرسپولیس مخصوصا در خط حمله خوب کار نکرد. مهاجمان ما باید راه گلزنی را بلد باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس خارج از بحث فنی دچار مشکلاتی است که از بیرون به تیم ضربه می‌زنند. کل باشگاه پرسپولیس در اختیار چهار مدیر برنامه است که قرارداد بازیکن‌ها را بالا و پایین می‌کنند و این به درون زمین همین کشیده شده و تاثیرش در این فصل را می‌بینیم.

عربشاهی گفت: مهدی عبدی در خط حمله تنهاست. ای‌کاش گل‌محمدی پهلوان را یک خط جلوتر ببرد و از وحید امیری در پست خودش استفاده کند تا شاید مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود. متاسفانه بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند نوسط همان مدیربرنامه‌ها آمدند و برخی از آنها در قواره این تیم نیستند.

وی در خصوص اخراج یحیی گل‌محمدی از کنار زمین در جریان بازی با صنعت نفت، خاطرنشان کرد: به فرض اگر داور هم اشتباه کرده است نباید یحیی اینگونه رفتار می‌کرد. بازیکن به سرمربی خود نگاه و در زمین بازی می‎کند و این رفتارها کنار زمین می‌تواند روی بازیکنان هم تاثیرگذار باشد.

6641