پدیده برزیلی رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

پدیده برزیلی رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - رینیر ژسوس، پدیده برزیلی رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در دورتموند توپ می‌زند به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

 حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شد که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز باب میل او و  سران باشگاه نبود؛ موضوعی که باعث شد او در تابستان به شکل قرضی راهی دورتموند شود.
در همین ارتباط باشگاه دورتموند تایید کرد که این پدیده برزیلی به کرونا مبتلا شده است.  رینیر هفته گذشته با تیم ملی زیر 21 سال برزیل در قاهره مصر مقابل کره جنوبی به میدان رفته بود و پس از آن در مسابقه دورتموند برابر هرتابرلین غایب بود. بر اساس اعلام باشگاه آلمانی او فعلاً بدون علامت است و با توجه به پروتکل های بهداشتی وارد قرنطینه شده است. دورتموند همچنین تایید کرده که تست کرونای دیگر بازیکنان این تیم منفی شده است.