کابوس بارسلونا؛ مصدومیت پیکه خیلی جدی است!

کابوس بارسلونا؛ مصدومیت پیکه خیلی جدی است!

خبرگزاری فوتبالی - شرایط برای جرارد پیکه بدتر از اخبار اولیه در مورد این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه، مدافع 33 ساله بارسلونا در دیدار دیشب تیمش مقابل اتلتیکومادرید دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا اخبار حاکی از آن است که این بازیکن بین سه الی پنج ماه نمی تواند در ترکیب بلوگرانا قرار گیرد. در ابتدا اخبار حاکی از آن بود که با توجه به آسیب رباط داخلی جرارد پیکه، این مدافع باتجربه چیزی حدود دو ماه از میادین دور باشد، اما ازمایشات جدید حاکی از مصدومیت رباط صلیبی بوده و بدین ترتیب جرارد پیکه بین سه الی پنج ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای خبر از آسیب دیدگی درجه سه در رباط جانبی داخلی و مصدومیت جزئی در رباط صلیبی زانوی راست این بازیکن داده است. البته در بیانیه باشگاه بارسلونا در رابطه با زمان دوری جرارد پیکه از ترکیب چیزی عنوان نشده، اما چنین مصدومیت هایی بین سه تا پنج ماه برای بازیکنان زمان بر است و در بهترین حالت او در اوایل سال جدید میلادی قادر به همراهی بارسلونا خواهد بود. این بدترین خبر ممکن برای بارسلونا آنهم در شرایطی است که ساموئل اومتیتی اغلب سال مصدوم بوده و رونالد آرائوخو نیز در حال حاضر قادر به بازی کردن نیست.

بدین ترتیب در حال حاضر کلمنت لانگله را باید تنها مدافع مرکزی تخصصی بارسلونا دانست و احتمالا فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی در کنار او در مرکز خط میانی حضور خواهد یافت. بارسلونا بدترین شروع خود در لالیگا در 25 سال اخیر را تجربه می کند و غیبت جرارد پیکه شرایط را برای رونالد کومان در ادامه مسیر دشوار خواهد کرد.