اعتراف اسمالینگ از بدرفتاری با او در منچستریونایتد

اعتراف اسمالینگ از بدرفتاری با او در منچستریونایتد

خبرگزاری فوتبالی - کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی رم برای انتقال به این تیم روزهای دشواری را سپری کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از سپری کردن یک فصل موفق به صورت قرضی در رم، کریس اسمالینگ برای انتقال دائمی به این تیم شرایط دشواری را سپری کرد و این انتقال در دقایق پایانی پنجره تابستانی انجام شد. کریس اسمالینگ در مصاحبه ای در مورد دلایل جدایی از یونایتد و انتقال به رم صحبت کرده است.

کریس اسمالینگ به نشریه تلگراف گفت: "من می دانستم که روزهای حضور من زیر نظر اوله گونار سولسشر رو به پایان است. من کمی ناامید شدم، زیرا دوست داشتم زودتر تکلیفم روشن شود و در نهایت خیلی دیر انتقالم به رم قطعی شد. پنجره نقل و انتقالات در انگلیس بسته شده بود و من در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و باید تصمیم می گرفتم.

پس از صحبت با سولسشر متوجه شدم جایی در ترکیب ندارم. در یک شرایط ایده آل می توانستم اوایل تابستان راهی تیم بعدی شده و برنامه ریزی کنم، اما کار به مرحله ای رسید که فقط یک روز تا پایان پنجره تابستانی در ایتالیا مانده بود. همسرم نیز به تازگی صاحب فرزند شده بود و اتفاقات زیادی در آخرین لحظه رخ داد. در نهایت فکر نمی کردم این انتقال رخ دهد، زیرا چندین بار تا آستانه توافق می رفتیم و هر بار معامله منتفی می شد. حتی یک ساعت بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایتالیا بود که ما هنوز هم منتظر تاییدیه بودیم."

1470