ترینکائو: مسی و رونالدو دوست دارند همیشه پیروز باشند

ترینکائو: مسی و رونالدو دوست دارند همیشه پیروز باشند

خبرگزاری فوتبالی - وینگر جوان بارسلونا از جمله فوتبالیست های خوش شانسی محسوب می شود که طعم بازی کنار دو ابر ستاره دنیای فوتبال را چشیده است.

به گزارش فوتبالی، فرانسیسکو ترینکائو به مانند پرتغالی هایی که چند سال اخیر در بارسلونا حضور داشتند، هم بازی کردن کنار لیونل مسی را تجربه می کند و هم حضور کنار کریستیانو رونالدو.

فرانسیسکو ترینکائو در حال سپری کردن نخستین سال حضور در بارسلوناست. جوان پرتغالی به واسطه ملیتش می تواند علاوه بر مسی، کنار رونالدو هم به میدان برود. وی در مصاحبه خود از این دو ستاره دنیای فوتبال گفته و مدعی شده که می تواند به رونالد کومان کمک کند تا ژائو فلیکس در بازی امشب بارسلونا ( - اتلتیکو مادرید؛ 23:30) مهار شود.

ترینکائو درباره بازی مقابل اتلتیکو مادرید گفت: ژائو فلیکس بازیکن بزرگی است که هم اکنون در فرم خوبی قرار دارد. اگر رونالد کومان بخواهد می توانم نکاتی را در مورد چگونگی مارک کردن او بگویم.  

ترینکائو در ادامه درباره مسی و رونالدو افزود: بهترین نکته در مورد این دونفر این است که هر دوی شان همیشه می خواهند پیروز شوند و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می زنند. آن ها رهبران بزرگی هستند و در کمک کردن به هم تیمی ها فوق العاده عمل می کنند. مسی را در تمرینات با اشتیاق زیادی که دارد می بینم. به نظرم می توانیم او را برای مدت زیادی در بارسلونا ببینیم.  

1101