کلانتری: خداروشکر که گل اولم قشنگ بود

کلانتری: خداروشکر که گل اولم قشنگ بود

خبرگزاری فوتبالی- ایوب کلانتری هافبک کهنه کار و باتجربه نساجی که در هفته دوم تک گل تیمش را وارد دروازه تراکتور کرد، اعتقاد دارد تیم هایی که در ابتدای فصل امتیازات را از آن خود می کنند، در پایان فصل نیز در رتبه های بالای جدول باقی خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کلانتری در مورد دیدار مقابل تراکتور گفت: بازی خیلی سختی بود. تیم حریف با آن همه بازیکن و مسائل مالی که در ایران زبانزد شده است و بازیکنان ما یا با قرارداد نسبتا پایین یا جوان توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و اگر آن اشتباه رخ نمی داد، می توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اشتباهات داوری که در این دیدار رخ داد نیز اضافه کرد: بالاخره انسان اشتباه می کند ولی من احساس می کنم از یکی دو مورد بیشتر بود و یه جورایی باعث مدیریت بازی شد. تصمیماتی بود که توسط آقای کرمانشاهی و کمک هایشان گرفته شد و ما به آنها احترام می گذاشتیم.

کلانتری در مورد گل زیبایی که وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد نیز توضیح داد: خدا را شکر توانستم از راه دور یک گل زیبا به ثمر برسانم. قبلا هم از راه دور گلزنی کرده بودم. بچه ها همه با هم تلاش کردند و آن توپ به من رسید و توانستم گلزنی کنم.

ایوب کلانتری درباره اینکه چه حسی دارد از اینکه هفته آینده در برابر تیم سابقش یعنی سایپا به میدان می رود، گفت: من اگر بخواهم در دیدارهایی که به میدان می روم حس خاصی داشته باشم باید همیشه این حس را در مقابل حریفان داشته باشم چرا که در تیم های زیادی به میدان رفته ام. دیدار با سایپا هم مثل سایر بازی هاست و حس خاصی به این مسابقه ندارم و با قدرت برای پیروزی به میدان می روم.

هافبک نساجی در مورد جایگاه تیمش در انتهای فصل نیز گفت: جدول لیگ برتر هر روز یک جور است و فعلا شکل جدی نگرفته است. من اعتقاد دارم تیم هایی که امتیازات اول فصل را جمع کنند، در پایان فصل در رتبه های بالا خواهند ماند. ما به کارمان و خودمان ایمان داریم و تمام تلاشمان را می کنیم بتوانیم برای نساجی بزرگ افتخارآفرینی کنیم.

وی در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز توضیح داد: شرایط خوب است و فقط به دلیل مصنوعی بودن آن، بیش از حد به بازیکن فشار می آورد و فوتبال بازی کردن روی آن خیلی سخت است.

7474