حسینی: گل سپاهان ۲ بار باید مردود می‌شد!

حسینی: گل سپاهان ۲ بار باید مردود می‌شد!

خبرگزاری فوتبالی- هافبک آلومینیوم معتقد است گل سپاهان در شرایط آفساید و خطا به ثمر رسیده است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی حسینی درباره تساوی آلومینیوم برابر سپاهان گفت: عملکرد ما از نظر فنی خوب و قابل دفاع است؛ جدا از صحبت‌هایی که باید بگوییم بودجه یکی، دو بازیکن سپاهان اندازه کل تیم ما است، نمایش ما از نظر تاکتیکی دست کمی از حریف نداشت و کمترین حق ما مساوی بود.

او ادامه داد: با اضافه شدن بازیکنان جدید به تمرینات و تیم، سر و شکل بهتری گرفتیم و توانستیم بازی بسیار بهتری نسبت به هفته اول را مقابل سپاهان ارائه کنیم. مطمئن باشید آلومینیوم هفته به هفته بهتر می‌شود و مقابل تیم‌های بزرگ می‌ایستد.

هافبک آلومینیوم درباره مسائل داوری دیدار با سپاهان ابراز کرد: فکر کنم تمام کارشناسان داوری حرف ما را تایید کردند که گل سپاهان آفساید بود و باید مردود می‌شد، اما به غیر از آفساید، مهاجم آنها روی بازیکن ما خطا کرد و اگر داور آفساید را نمی‌دید، می‌توانست این خطا را اعلام کند که هیچکدام از این کارها را انجام نداد.

حسینی اضافه کرد: تیم ما تازه در حال شکل گرفتن بود و به خودباوری رسید که حتی می‌تواند سپاهان را در اصفهان ببرد، اما یک اشتباه از داور تمام برنامه ما را برهم زد و کاری کرد حتی یک امتیاز هم نگیریم. امیدوار هستم از هفته‌های بعد داوران بهتری برای مسابقات ما بگذارند تا حق تیم مظلومی مثل آلومینیوم ضایع نشود.

7474