محمد: نپذیرفتن شروط برخی بازیکنان بهترین تصمیم مدیران پرسپولیس بود

محمد: نپذیرفتن شروط برخی بازیکنان بهترین تصمیم مدیران پرسپولیس بود

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس به درستی با شروط عجیب برخی بازیکنان موافقت نکرده و این افراد را جذب نکردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علیرضا محمد درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و عدم جذب مدافع وسط تخصصی توسط این باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس الان فقط سه مدافع وسط تخصصی دارد که این کار را سخت می‌کند، اما من این قول را به شما می‌دهم که بازیکنان جوان خوبی در تیم امید پرسپولیس هستند که می‌توانند به این تیم کمک کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر امیرمحمد خارکش از تیم امید در تیم بزرگسالان حضور دارد و ما حداقل دو مدافع وسط دیگر در تیم امید پرسپولیس داریم که می‌توانند در تمرین و ترکیب بزرگسالان بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق این باشگاه با شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال گفت: باشگاه کار خوبی کرد که با شروط بازیکنی مثل طاهرخانی موافقت نکرد. باشگاه پرسپولیس نباید با شروط این بازیکن کنار می‌آمد و به درستی با او قرارداد امضا نکردند.

محمد افزود: در چند فصل اخیر بازیکنان در کنار قراردادهای مناسبی که می بندند درخواست آپشن هم می کنند که این موضوع اصلا صحیح نیست. خیلی از این بازیکنان باید آرزوی حضور در پرسپولیس را داشته باشند و حق ندارند برای این تیم بزرگ شرط بگذارند.

وی در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، عنوان کرد: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و به راحتی می‌تواند صنعت نفت را شکست دهد. به نظرم صنعت نفت نمی‌تواند خیلی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان دچار محرومیت و مصدومیت نشوند پرسپولیس مشکلی در خط دفاعی ندارد. در خط حمله هم که واقعا شرایط خوب است و بازیکنان خوبی داریم. همه ما باید از این تیم حمایت کنیم تا بتواند به قهرمانی در آسیا برسد.

7474