نظر سرمربی بایرن مونیخ درباره تحقیر آلمان مقابل اسپانیا

نظر سرمربی بایرن مونیخ درباره تحقیر آلمان مقابل اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ عملکرد آلمان مقابل اسپانیا را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آلمان اواسط این هفته یکی از بدترین شب های تاریخ خود را سپری کرده و در لیگ ملت های اروپا با شش گل مغلوب اسپانیا شد. حالا هانسی فلیک در نشست خبری دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن حضور یافته و در مورد شایعات بازگشت توماس مولر و ژروم بواتنگ، دو ستاره باتجربه بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان صحبت کرد.

دیدار مقابل وردربرمن: "تقریبا هیچ بازیکنی از برمن در اردوهای ملی نبوده، بنابراین ایم دو هفته فرصت داشته برای این بازی آماده شود. وردربرمن زندگی را برای ما دشوار خواهد کرد، آنها تیمی فشرده بوده و جریان بازی را به سرعت تغییر می دهند، ما انتظار داریم فردا این اتفاق با شدت بیشتری رخ دهد." 

بازگشت احتمالی توماس مولر و ژروم بواتنگ به تیم ملی آلمان: "شرایط برای همه روشن است. یوواخیم لوو و کادر مربیگری او تصمیم گرفتند و شما باید به آن احترام بگذارید. قضاوت در مورد این موضوع وظیفه من نیست. آنها دو بازیکن با کیفیت هستند و من از داشتن بواتنگ و مولر خوشحالم."

آینده بواتنگ و داوید آلابا:"من همیشه با حسن صالح حمیدزیچ در ارتباط هستم. آلابا و بواتنگ همچنان بازیکنان بایرن هستند، ما در این فصل برنامه بسیار فشرده ای داریم و بنابراین به طور کامل روی آنها برنامه ریزی می کنیم. ارتباط با بازیکنان و باشگاه برای من مهم است. من هیچ تاثیری در اخبار و تیترهای رسانه ها ندارم، اما می توانم روی صحبت های بازیکنانم تاثیر بگذارم. بوتنگ از فکر من نسبت به خودش آگاده بوده و اخیرا نیز عملکرد فوق العاده خوبی داشته است."

شکست آلمان مقابل اسپانیا: "من این بازی را دیده و از نحوه بازی آلمان ناامید شدم. البته چنین شکست هایی در فوتبال رخ می دهد و باید از آن می توان عبرت گرفت، اما در مجموع صحبت در رابطه با این موضوع در حیطه وظایف من نیست."

1470