واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی دو بازیکن آرسنال

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی دو بازیکن آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است رسانه ها بیش از اندازه در مورد درگیری داوید لوئیز و دنی سبایوس بزرگنمایی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته نشریه اتلتیک ادعا کرد در جریان تمرین پنجشنبه آرسنال، بین داوید لوئیز و دنی سبایوس درگیری فیزیکی رخ داده و مدافع برزیلی به صورت ستاره اسپانیایی ضربه زده تا جایی که بینی سبایوس خراش برداشته است. سبایوس قرضی از رئال برای آرسنال بازی می کند و در واکنش به این خبر آن را دروغ و کذب خواند. میکل آرتتا سرمربی ارسنال در نشست خبری بازی با لیدز و در واکنش به این ادعا گفت:« انتشار اینگونه خبرها خوب نیست و به همین دلیل است که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود. تمرین در بسیاری مواقع یک فعالیت جمعی سنگین و مثل یک جنگ است و درگیری همشه رخ می دهد اما همانجا نیز فورا حل و فصل می شود. نباید بیشتر به این موضوع پرداخت.»

ویلیان بال برزیلی ارسنال در وقفه بازی های ملی به دوبی سفر کرده بود و انتشار عکس او در یک رستوران جنجال ساز شد. انگلیس قوانین سفت و سختی برای مسافرات ها در شرایط فعلی کرونا دارد. آرتتا در مورد ویلیان گفت:« این موضوع هم فیصله پیدا کرد. او به من و باشگاه توضیح داد و همه چیز حل شد. به ویلیان گفتم که انتظارم از او بیشتر بود. در شرایط فعلی فوتبالیست ها نیز مثل مردم عادی با مسائل مربوط به کرونا درگیر هستند و ما باید خودمان را بیشتر از گذشته مسئول بدانیم. در هر صورت صحبت کردیم و الان دیگر مشکلی وجود ندارد.»

۱۸۱۱