واکنش آنچلوتی به شایعه علاقه به جذب هافبک رئال

واکنش آنچلوتی به شایعه علاقه به جذب هافبک رئال

خبرگزاری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به شایعات علاقه اش به حضور ایسکو در اورتون واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی،، ایسکو در فصل جدید هرگز نتوانسته به یک مهره اصلی تحت نظر زین الدین زیدان تبدیل شود و دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده شایعاتی درباره جدایی این ستاره اسپانیایی از رئال مادرید در نقل و انتقالات ژانویه به گوش برسد.

 گفته می‌شود آرسنال مهمترین مشتری ایسکو محسوب می‌شود. با این حال شایعه حضور او در یکی دیگر از باشگاه‌های انگلیسی یعنی اورتون نیز وجود دارد. کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون پیش از این سابقه همکاری با ایسکو در رئال مادرید را داشته است و اصلا بعید نیست که این هافبک اسپانیایی در ژانویه راهی مرسی ساید شود.

 شایعات علاقه اورتون به ایسکو با واکنش سرمربی ایتالیایی این تیم روبرو شده است. کارلو آنچلوتی در این باره گفت: " اینکه من به دنبال ایسکو هستم درست نیست. ما هنوز به فکر نقل و انتقالات ژانویه نیستیم بنابراین همه این صحبت ها کاملاً مزخرف است."


کارلو آنچلوتی همچنین درباره عملکرد خامس رودریگز در اورتون نیز گفت: "خامس رودریگز خیلی خوب شروع کرد. درست است که او بعد از بازی با لیورپول کمی با مشکل روبرو شد که دلیل آن نیز مشکل مصدومیتش بود. او پیش از بازی برابر ساوتهمپتون تمرین نکرده بود و به همین دلیل در آن مسابقه افت کرده بود. به نظر من خامس اگر بازی کند می تواند از نظر بدنی کاملا آماده باشد؛ اتفاقی که در رئال مادرید برایش رخ نداده بود."

4125