نامزد ریاست بارسلونا: گریزمان را یک غیر فوتبالی خرید

نامزد ریاست بارسلونا: گریزمان را یک غیر فوتبالی خرید

خبرگزاری فوتبالی - ویکتور فونت یکی از نامزدهای کسب عنوان ریاست بارسلونا، معتقد است حضور افراد آگاه به مسائل فوتبالی و ورزشی در هیئت مدیره از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو ماه مانده به انتخابات بارسلونا، نامزدهای کسب عنوان ریاست باشگاه طی مصاحبه های مختلف، نقطه نظرات و برنامه هایشان در صورت انتخاب را بیان می کنند. ویکتور فونت در مصاحبه با Unanimo Deportes در خصوص جذب آنتوان گریزمان صحبت کرد و گفت: خرید آنتوان گریزمان تحت نظارت رییس بارسلونا که فردی فوتبالی نیست، انجام شد. از همان ابتدا، هیئت مدیره انتخابی من شامل تعدادی از تجار که تجربه کافی در دنیای ورزش داشته باشند خواهند بود و هیئت مدیره فقط بر تصمیمات استراتژیک باشگاه تاثیر خواهند گذاشت. ما در نظر داریم از افراد با استعدادی در هیئت مدیره استفاده کنیم که در زمینه های تجاری و ورزشی باتجربه باشند و توانایی تصمیم گیری در مسائل روزمره را به ما بدهند.

انتخابات ریاست جدید بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن 1399) برگزار خواهد شد. ویکتور فونت، تونی فریکسا، جوردی فاره، آگوستی بندیتو و امیلی روسود همگی برای انتخاب به عنوان جانشین جوزپ ماریا بارتومئو که ماه گذشته از سمت خود استعفا داد، رقابت خواهند کرد.

فونت در ادامه بر اهمیت تصحیح ساختار باشگاه و تغییر در سطح هیئت مدیره به عنوان امری ضروری برای کسب موفقیت در آینده تاکید کرد و گفت: یک تغییر اساسی، پرسنلی هستند که هیئت مدیره را تشکیل می دهند. در حال حاضر، هیئت مدیره متشکل از افراد ثروتمندی است که علاقه زیادی به باشگاه دارند، اما از تجربه کافی در دنیای فوتبال و تجارت در دنیای ورزش برخوردار نیستند.

1101