فرزند کاناوارو به لاتزیو پیوست

فرزند کاناوارو به لاتزیو پیوست

خبرگزاری فوتبالی – پسر فابیو کاناوارو به تیم لاتزیو پیوست.

به گزارش فوتبالی، آندرا کاناوارو، فرزند نوجوان فابیو کاناوارو رسما وارد آکادمی تیم لاتزیو شد تا برای تیم‌های پایه این تیم بازی کند. آندرا پیشتر در تیم‌های پایه گوانگژو اورگرانده حضور داشته که پدرش سرمربی آن تیم است و حالا به لاتزیو پیوسته است.

آندرا ماه گذشته شمع تولد ۱۶ سالگی‌اش را فوت کرد و به ایتالیا برگشت تا به درس خود ادامه دهد و البته با حضور در یک تیم ایتالیایی، در کشور محل تولدش به فوتبال ادامه دهد. او حالا با توجه به قراردادی که با لاتزیو منعقد کرده از این پس در تیم زیر ۱۷ سال لاتزیو بازی خواهد کرد.

خبر پیوستن آندرا به لاتزیو را حساب رسمی لاتزیو در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده و زیر تصویر لحظه قرارداد نوشته: آندرا کاناوارو هم اکنون یک بازیکن جدیدی بیانکوچلستی (لقب تیم لاتزیو) است!

به نظر می‌رسد فوتبال در خون خانواده کاناوارو جریان دارد زیرا علاوه بر خود فابیو که برای تیم ملی ایتالیا بازی کرده و با این تیم به قهرمانی در جام جهانی رسیده، برادرش پائولو هم سابقه بازی در تیم‌هایی چون ساسولو و ناپولی را هم دارد. پائولو هم اکنون در کادر مربیگری گوانگژو اورگرانده، در کنار برادرش فابیو کار می‌کند.

1101