تصویر روز؛ ورزشگاه زیبای آلبانی

تصویر روز؛ ورزشگاه زیبای آلبانی

خبرگزاری فوتبالی – تیم ملی آلبانی شاید تیم درجه یک و پرهواداری بین تیم‌های اروپایی نباشد اما این روزها به دلیل تصاویری که از ورزشگاه خانگی متفاوتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود توجهات را به سمت خود روانه کرده است.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه ایر آلبانیا که به به نام آرنا کومبتار هم شناخته می‌شود میزبان دیدارهای خانگی آلبانی است. این ورزشگاه می‌تواند جمعیتی بالغ بر ۲۱۶۹۰ نفر را در خود جای دهد. چیزی که ورزشگاه را جذاب کرده، طراحی متفاوت و ظاهر آن است. این ورزشگاه یک برج ۱۱۲ متری شامل ۸۰ اتاق هتل مانند را در کنار خود دارد. موزه و فروشگاه هم بخشی از این ورزشگاه هستد که زیبایی خارق‌العاده‌اش مدیون ایده مارکو کازامونتی است.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا که در جریان مراسم افتتاح این ورزشگاه در سال گذشته حضور داشت درباره آن گفته: برای جذب جوانان به سمت فوتبال و حضور در ورزشگاه‌ها ضروری است که آن‌ها بازی‌ها را در شرایطی امن و راحت مشاهده کنند. این ورزشگاه، یک ورزشگاه پیشرفته است و من می‌خواهم به اتحادیه فوتبال آلبانی تبریک بگویم. آلبانی پیشرفت فوق‌العاده‌ای هم از نظر فوتبال درون چمن و هم بیرون زمین چمن داشته‌اند.

گفتنی است شب گذشته تیم آلبانی مقابل بلاروس، در سطح C رقابت‌های لیگ ملت‌ها در این ورزشگاه بازی کرد و ۲-۳ پیروز شد.

1101