عکس؛ چهره اخموی مسی در بازگشت به بارسلونا

عکس؛ چهره اخموی مسی در بازگشت به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - با پایان فیفادی و بازی های ملی، بازیکنان تیم‌های مختلف به باشگاه‌هایشان برگشتند. لیونل مسی هم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به همراه آرژانتین حاضر بود و دو بازی انجام داد اما نتوانست گلزنی کند و پس از آن به شهر بارسلون بازگشت. در تصاویری که دوربین ها از او شکار کرده‌اند این بازیکن کمی عصبانی و اخمو به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به تازگی گفته است که از اینکه در بارسا همه او را مقصر اتفاقات و شکست های اخیر می‌دانند ناراحت است و به نظر می‌رسد که بار دیگر صبر فوق ستاره آرژانتینی لبریز شده است. او در تابستان گذشته قصد ترک بارسا را داشت اما در نهایت ماندگار شد و انتقادات تندی را روانه مدیریت وقت بارسلونا کرد. مسی در بازگشت از آرژانتین در فرودگاه بارسلونا با خبرنگاران صحبت کرد و در مصاحبه با دوربین ها صحبت های تندی را به زبان آورد. او گفت:"حقیقتا خسته شدم چرا که من را مشکل همه چیز در باشگاه می دانند."

باید دید که شرایط لئو مسی به چه شکل پیش خواهد رفت اما چیزی که واضح است این است که او از اوضاع حال حاضر رضایت ندارد و به نظر می‌رسد که اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود او در تابستان آینده از بارسا جدا شود.

1470