عکس؛ جشن ایتالیایی‌ها پس از صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها

عکس؛ جشن ایتالیایی‌ها پس از صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا با نتیجه 2 بر 0 موفق شد بوسنی و هرزگوین را شکست دهد و راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شود. در مرحله بعدی که در پاییز سال 1400 برگزار خواهد شد ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا حضور خواهند داشت و برای قهرمانی در این دوره از لیگ ملت‌های اروپا رقابت خواهند کرد. بازیکنان و اعضای کادر فنی ایتالیا پس از پیروزی مقابل بوسنی و قطعی شدن صعودشان به دور بعدی در زمین بوسنی جشن گرفتند و عکسی یادگاری انداختند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی عملکرد خوبی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا داشته است. او به همراه تیمش اکنون در جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد و شانس قهرمانی را خواهد داشت. ایتالیایی ها پس از اینکه توانستند بوسنی را شکست دهند، 12 امتیازی شدند و بالاتر از هلند 11 امتیازی از گروه خود به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی ایتالیا که از این عملکرد راضی به نظر می‌رسیدند پس از این پیروزی به خوشحالی پرداختند و عکسی یادگاری انداختند. باید دید که ادامه روند تیم ملی ایتالیا تا رقابت‌های یورو که در تابستان آینده خواهد بود، به چه شکل پیش می‌رود. پس از آن در پاییز مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزار می‌شود.

1470