اینسینیه: این پیراهن ایتالیا باید مورد احترام قرار بگیرد

اینسینیه: این پیراهن ایتالیا باید مورد احترام قرار بگیرد

خبرگزاری فوتبالی - لورنزو اینسینیه پس از پیروزی 2-0 ایتالیا مقابل بوسنی و هرزگوین و صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا، ذهنیت ایتالیا را ستود و گفت که این پیراهن باید مورد احترام قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره ناپولی علی‎رغم اینکه گلزنی نکرد اما بازی خوبی از خود ارائه داد و یک پاس گل داد. او پس از بازی در گفتگو با RAI Sport گفت:"ما می دانستیم که این مسابقه دشوار است ، زیرا مشکلات زیادی داشتیم. این فقط از نظر فنی و تاکتیکی یک عملکرد عالی نبود بلکه از نظر ذهنی نیز عالی بود. مربی می خواهد ما در هر بازی، فوتبال خود را ارائه دهیم و این همان ذهنیتی است که ما واقعاً از آن استقبال کرده‌ایم. این پیراهنی است که هر بار باید مورد احترام قرار گیرد و ما همه تلاش خود را برای ایتالیا می کنیم."

او درباره مربی خود در ناپولی، جنارو گتوزو گفت:"گتوزو از نظر جسمی و تاکتیکی چیزهای زیادی به من یاد می‌دهد و بهترین نتیجه را از ما می‌گیرد. همه ما سخت تلاش می کنیم و می‌خواهیم پیراهن ایتالیا را تا جایی که شایسته آن است ، بالا ببریم. همه می‌دانند که من با بخش‌های خاصی از هواداران و رسانه‌های ناپولی بهترین رابطه را نداشته‌ام ، اما اکنون احساس اعتماد به نفس بیشتری دارم ، احساس احترام بیشتری می‌کنم و بنابراین می‌توانم بهترین بازی خود را درون زمین ارائه دهم."

1470