هافبک ایتالیا پس از صعود: از کونته و مانچینی تشکر می‌کنم

هافبک ایتالیا پس از صعود: از کونته و مانچینی تشکر می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا با نتیجه 2 بر 0 بوسنی را در آخرین هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شکست داد و راهی مرحله نهایی شد. نیکولو بارلا، هافبک تیم ملی ایتالیا، معتقد است که هافبک های آتزوری هماهنگ بوده و با هم کار می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، نیکولو بارلا از آنتونیو کونته و روبرتو مانچینی به خاطر کمک به او برای پیشرفت و بهتر شدنش تشکر کرد. ستاره اینتر در پیروزی 2 بر 0 ایتالیا مقابل بوسنی عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی کشورش کمک کرد تا راهی دور بعدی رقابت‌ها و جمع چهار تای پایانی شود. او در گفتگو با RAI Sport گفت:"من در اختیار تیم هستم، ما یک گروه عالی داریم. مانوئل لوکاتلی ، جورجینیو یا مارکو وراتی ، هر کسی که بازی کند ، بدون توجه به همه ما خوب کار می کنیم."

بارلا نه تنها نشان داده که برای ایتالیا بسیار مهم است ، بلکه در خط هافبک اینتر نیز در کنار چهره های بسیار باتجربه تر نقش مهمی دارد. او در این باره گفت:" کونته برای من بسیار مهم بوده است ، زیرا او به من کمک کرد تا نظم بیشتری داشته باشم ، لحظات مختلف بازی را بخوانم، بنابراین من فقط می توانم از او تشکر کنم. همچنین از روبرتو مانچینی بخاطر اعتقاد خود به من تشکر کنم و امیدوارم که همچنان پیشرفت کنم."

1470