سوارز قطعا به بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا نمی‌رسد

سوارز قطعا به بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا نمی‌رسد

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، در اردوی تیم ملی کشورش به بیماری کرونا دچار شده است و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد. او امروز هم تست کرونا داد تا شرایطش برای بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا مشخص شود اما نتیجه تست باز هم مثبت از آب درآمد تا او بازی تیمش مقابل بارسا را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب اتلتیکو مادرید در دیداری حساس در لیگ فوتبال اسپانیا به مصاف بارسلونا خواهد رفت. لوئیس سوارز که در تابستان گذشته به اجبار بارسا را به مقصد اتلتیکو ترک کرده بود، انگیزه های زیادی داشت تا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد اما به بیماری کرونا مبتلا شد و این دیدار را از دست داد. سوارز در ابتدای فصل و پس از اینکه توسط رونالد کومان و مدیران بارسلونا از این باشگاه کنار گذاشته شد، در مورد گلزنی مقابل بارسلونا گفته بود که انگیزه‌ی بالایی برای این کار دارد اما اگر موفق به گلزنی به تیم سابقش شود، خوشحالی نخواهد کرد. او هنوز هم رابطه‌ای صمیمانه با لیونل مسی و برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا دارد.

در هر صورت سوارز دیدار تیمش مقابل بارسا را از دست داد و باید دید که شرایط او به چه شکل پیش خواهد رفت و از چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد.

1470