دیگو سیمئونه به دنبال طلسم شکنی مقابل بارسلونا

دیگو سیمئونه به دنبال طلسم شکنی مقابل بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در دیدار بعدی خود در لالیگا به مصاف بارسلونا خواهد رفت و دیگو سیمئونه، سرمربی تیم مادریدی، به دنبال این است تا مقابل بارسلونا طلسم شکنی کند و این تیم را برای اولین بار در رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا شکست دهد چرا که تاکنون موفق به انجام این کار نشده است.

به گزارش فوتبالی، بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید همواره یکی از دیدار های حساس لالیگا در سال‌های اخیر بوده و بازی شنبه شب هم از این قاعده مستثنی نیست. سیمئونه تاکنون 17 بار در لیگ فوتبال اسپانیا با بارسلونا روبرو شده که در این 17 بازی 11 باخت و 6 تساوی بدست آورده است و هرگز نتوانسته بارسا را شکست دهد. البته سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا دو بار بارسلونا را در سال‌های 2014 و 2016 شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار زد اما در لالیگا کفه ترازو همواره به طرف آبی و اناری پوشان سنگینی کرده است.

بارسا در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد اما اتلتیکو مادرید شرایط بهتری داشته در رده سوم لیگ فوتبال اسپانیا قرار دارد و سیمئونه می‌خواهد از این فرصت استفاده کرده تا مقابل بارسلونا طلسم شکنی کند و برای اولین بار بارسا را در لالیگا شکست دهد.

1470