محمودزاده: قرارداد آبادانی‌ها در حال ثبت است

محمودزاده: قرارداد آبادانی‌ها در حال ثبت است

خبرگزاری فوتبالی- مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که رقابت های دسته یک از تاریخ 2 آذر ماه شروع خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که شاهین طاهرخانی بازیکن استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب می شود.

وی در مورد لحظات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی در ایران گفت: با توجه به حضور بنده و همکارانم در سازمان لیگ، باشگاه های مختلفی در اینجا حضور دارند تا در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات تابستانی، بتوانند بازیکن جذب کنند. در این ساعات باشگاه های استقلال تهران، پیکان تهران، آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان قرارداد بازیکنان را ثبت کردند.

وی در مورد پنجره باشگاه صنعت نفت گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت از ساعاتی پیش باز شد و قرارداد بازیکنان جدید این تیم در حال ثبت شدن است ولی سایر باشگاه ها نظیر شهرخودرو، قراردادهایشان را امضا کردند.

او در مورد نواقصی مدارک باشگاهها گفت: در حال حاضر هیچ باشگاهی وجود ندارد که مدارکش را به سازمان لیگ نرسانده باشد. تیم ها می توانند به صورت نرم افزاری مدارکشان را آپلود کنند. ما هر قانونی بگذاریم، بعضی تیم ها رعایت نمی کنند.

او گفت: در دیدار روز گذشته صنعت نفت و پیکان، متاسفانه از سوی باشگاه پیکان خیلی اذیت شدیم. درست 24 ساعت قبل از بازی، برای ارائه مدارک آمدند. چرا که در بحث چک کردن مدارک و طی کردن مراحل اداری، ما دچار مشکل می شویم.

محمودزاده درباره زمان شروع لیگ دسته اول گفت: ان شالله لیگ دسته یک از 2 آذر برگزار می شود. از مدیران تیم ها تشکر میکنم چرا که رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تست های پزشکی ایفمارک را رعایت کردند. تیم های دسته یک باید تست های کرونا را حتما جدی بگیرند و هر 10 روز یکبار، 48 ساعت مانده به هر مسابقه باید جواب تست ها را ایفمارک تحویل دهند چرا که این تست ها اجباری هستند.

7474