حق‌وردی: قسمت نشد پرسپولیسی شوم

حق‌وردی: قسمت نشد پرسپولیسی شوم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع پیکان از عدم توافق با این باشگاه برای دریافت رضایتنامه به مقصد پرسپولیس خبر داد.

به گزارش فوتبالی، حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان که در ساعات پایانی نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، علیرغم تلاش برای دریافت رضایتنامه در‌ این راه ناکام ماند.

کاپیتان پیکان در این رابطه می‌گوید: تا ساعت ۹ امشب در باشگاه پیکان بودم اما هر چه تلاش کردم رضایتنامه‌ام صادر نشد. شاهین طاهرخانی هم همانجا بود جلوی چشم من باشگاه پرسپولیس به او زنگ زد تا به آنجا برود.

وی ادامه داد: آقای گل محمدی سه روز قبل با من صحبت کرده بودند ولی درخواستم برای دریافت رضایتنامه بی نتیجه ماند. این شانس من است و برای دومین بار نتوانستم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ بدهم و مانع به وجود آمد.

مدافع پیکان با اشاره به مشکل خط دفاعی این تیم که باعث مخالفت باشگاه برای جدایی‌اش شد می‌گوید: چند بازیکن تیم جدا شدند و کمبود بازیکن داریم. باشگاه باید قبل از آمدن آقای تارتار این ضعف را پوشش می‌داد. آقای تارتار گفتند طاهرخانی هم را هم اگر بگیریم در کنار تو بازی خواهد کرد. من به ایشان حق می‌دهم و مربی مسلما باید به دنبال منافع باشگاه باشد. همانطور که گفتم باید قبلا گزینه‌های مدنظر باشگاه پیکان جذب می‌شدند تا در طول فصل به مشکل نخوریم.

حق وردی درباره اینکه آیا از عدم صدور رضایتنامه‌اش ناراحت است گفت: من تا ساعت ۹ شب در باشگاه پیکان بودم و امیدوارم بودم یک راهی پیدا شود. گفتم طلبم را می‌باشد و پول رضایتنامه هم می‌دهم. خب مگر چند بار در زندگی یک فوتبالیست امکان چنین پیشنهادی از سوی باشگاه بزرگ پرسپولیس وجود دارد؟ دوست داشتم شرایط برای پیشرفت و حضور در این تیم برایم فراهم می‌شد اما الان با تمرکز بالا به دنبال موفقیت در ترکیب پیکان خواهم بود و گله‌ای نیست.

حق‌وردی در پایان با تشکر از هواداران پرسپولیس و سرمربی سرخپوشان گفت: هواداران پرسپولیس در این مدت خیلی لطف داشتند و از همگی آنها ممنونم و بهترین‌ها را برای آنها آرزو میکنم. از آقای گل‌محمدی هم بابت اعتماد و پیشنهادی که دادند تشکر می‌کنم و از اینکه قسمت نشد بیایم عذر می‌خواهم و آرزوی قهرمانی در آسیا را برای آنها دارم.

7474