خشم ماتیوس از لوو: سه بازیکن مغضوب را برگردان!

خشم ماتیوس از لوو: سه بازیکن مغضوب را برگردان!

خبرگزاری فوتبالی - یک روز پس از شکست تاریخی آلمان مقابل اسپانیا با نتیجه شش بر صفر در لیگ ملت های اروپا، لوتار ماتیوس بازیکن اسبق تیم ملی آلمان با خشم خواستار بازگشت بازیکنان باتجربه به تیم لمی آلمان شد.

به گزارش فوتبالی، لوو پس از جام جهانی 2018 تصمیم گرفت که هوملس، مولر و بواتنگ را خط بزند و حالا ماتیوس خطاب به وی گفته است:" هرگز چنین ناکامی ندیده بودم. این رهبران پس از چنین شکستی باید به تیم برگردند اما فکر نمی کنم که یوگی لوو نظرش را در مورد این سه بازیکن عوض کند." در واقع لوو اخیرا گفته است که  به بازگشت این سه نفر فکر نمی کند."

آلمان در روز سه شنبه سنگین ترین شکست خود را از سال 1931 تجربه کرد، آن هم در شبی که مانوئل نویر به رورد دار بازی در میان دروازه بان های تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. او با 96 بازی از رکورد سپ مایر با 95 بازی سبقت گرفت. فران تورس در این بازی با سه گل خوش درخشید. به هر صورت به نظر می رسد که تیم ملی آلمان پس از چنین شکست سنگینی باید چهره خود را تغییر بدهد 

به نظر می رسد که لوو در تغییر چهره تیم ملی آلمان موفق نبوده است. این تیم پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 نتوانسته تغییر نسل درستی داشته باشد.

4125