انتقام جالب رسانه برزیلی از آلمان پس از شش تایی شدن

انتقام جالب رسانه برزیلی از آلمان پس از شش تایی شدن

خبرگزاری فوتبالی - برزیلی ها هرگز هشتم ژولای 2014 را فراموش نمی کنند .در آن روز برزیل و آلمان در نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینیرائو به مصاف هم رفتند. تیم ملی برزیل بدون نیمار در خانه یکی از مدعیان قهرمانی اروپا بود و می خواست که طلسم ناکامی های خود در جام جهانی را بشکند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید که بازی آسانی در پیش باشد اما داستان طور دیگری رقم خورد. برزیل که خاطره شکست تلخ در ماراکانا مقابل اروگوئه را داشت این بار در مینیرائو مقابل آلمان مغلوب شد. در نیم ساعت اول، آلمان پنج بار دروازه برزیل را باز کرد و بازی با نتیجه هفت بر یک به پایان رسید تا یکی از غیرمنتظره ترین و عجیب ترین نتایج تاریخ فوتبال رقم بخورد. مولر، کلوزه، خدیرا، کروس (دو بار) و شورله (دو بار) در آن بازی گلزنی کردند. اسکار تک گل سلسائو را در آن بازی به ثمر رساند.

برزیلی ها از آن روز تا دیشب منتظر فرصتی بودند تا از آلمان انتقام بگیرند و گلباران شدن ژرمن ها توسط اسپانیا فرصت خوبی بود تا دنیا را روی سر برزیلی ها خراب کنند. لاروخا توانست تیم یواخیم لوو را با شش گل در هم بکوبد.

نشریه برزیلی اسپورته اینترایتوو در پایان بازی پیامی در توییتر منتشر کرد و با نوشتن عبارت تمسخر امیز "هاهاها" به صورت پیاپی، ژرمن ها را به سخره گرفت تا به نوعی انتقام 7-1 را از آنها گرفته باشد.

4125