بازیکنی که مسی را پس از 8-2 مسخره کرد و حالا خودش سوژه شد!

بازیکنی که مسی را پس از 8-2 مسخره کرد و حالا خودش سوژه شد!

خبرگزاری فوتبالی - گورتسکا هافبک  بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان همچون سایر اعضای تیم یواخیم لوو در بازی مقابل اسپانیا با تحمل شکست شش بر صفر شب سختی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 21-2020 ، اسپانیا در حالی که به پیروزی نیاز داشت تا به نیمه نهایی برسد توانست آلمان را در سویا با نتیجه شش بر صفر در هم بکوبد تا بدترین شکست تاریخ ژرمن ها ثبت شود. 

گورتسکا هافبک بایرن مونیخ نیز مثل سایر اعضای تیم ملی آلمان شب سختی را داشت و از چهره اش مشخص بود که به شدت شرمنده شده و در حال عذاب کشیدن است. وقتی که تصاویر ناراحت گورتسکا منتشر شد خیلی از هواداران بارسلونا حرفهای این بازیکن پس از پیروزی هشت بر دو بارسلونا مقابل بایرن مونیخ را منتشر کردند که در پایان آن بازی هافبک بایرن مونیخ گفت که از دیدن تماشای شرمندگی مسی نه تنها ناراحت نشده بلکه کاملا لذت برده و خوشحال شده است. حالا هواداران بارسا با کنایه می گویند که آنها نیز از دیدن شرمندگی گورتسکا لذت برده اند و خوشحال شده اند.

به هر صورت شکست سنگین مقابل اسپانیا قطعا تاثیرات مهمی را روی تیم ملی آلمان خواهد گذاشت و ممکن است که تغییرات زیادی در میان بازیکنان و اعضای کادر فنی ایجاد شود.

4125