موراتا پس از برد ۶ گله: حالا منتقدین چه می‌گویند؟

موراتا پس از برد ۶ گله: حالا منتقدین چه می‌گویند؟

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته آلوارو مروتا در جریان برد ۶ گله اسپانیا مقابل آلمان هم درخشید و هم گلزنی کرد. او اما پس از برد به منتقدین طعنه زده و اعلام کرده منتظر است تا ببیند پس از بازگشت به کشور اسپانیا مردم و منتقدین چه صحبتی درباره نمایش تیم ملی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، موراتا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: باید کارمان را انجام دهیم. این جمله را روزهای دیگر هم گفته‌ام. مقابل قهرمان جهان عالی بودیم و من دوست دارم ببینم مردم حالا چه خواهند گفت.  ما سعی داریم به هم کمک کنیم. بازیکنانی داریم که به آن‌ها اعتماد داریم. همیشه انتقادات وجود دارد. صبر نداریم تا به خانه برسیم و ببینم که درباره ما چه خواهند گفت. این تیمی است که ما می‌خواهیم داشته باشیم. این برد پیامی قدرتمند برای تمام دنیا بود که ما می‌خواهیم به مسیرمان ادامه دهیم. این بازی بهترین نمایش ما زیر نظر لوئیس انریکه بود. شما باید آن را در نظر بگیرید تا متوجه شوید چه کاری انجام داده‌ایم. دوست داریم همیشه اینگونه باشد.

موراتا اولین گل بازی را به ثمر رساند و پس از آن هم یک گل دیگر زد که توسط داور مردود شد. این گل البته سالم به نظر می‌رسید. موراتا گفته: می‌دانم که آفساید نبود اما نمی‌خواستم اعتراض کنم. هم اکنون خوشحال هستم.

1101