خبر ویژه/ سمیعی در مشهد به دنبال شکار فرجی

خبر ویژه/ سمیعی در مشهد به دنبال شکار فرجی

خبرگزاری فوتبالی- جدایی شجاع خلیل زاده باعث شد تا یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس درخواست جذب یک مدافع میانی را داشته باشد، موضوعی که همچنان از سوی مدیرعامل قرمزها در حال پیگیری است. 

به گزارش فوتبالی- در حالی که ساعات زیادی به پایان مهلت نقل و انتقالات فصل بیستم لیگ برتر باقی نمانده است باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال گزینه مناسب برای جانشین شجاع خلیل زاده در خط دفاع این تیم است. از صبح امروز عکس هایی از جعفر سمیعی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد مدیرعامل قرمزها در مشهد حضور دارد.

با توجه به اینکه مدافع مازندرانی شهرخودرو یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس بود این احتمال می رود که سمیعی برای مذاکره با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به مشهد سفر کرده باشد تا در مدت زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بتواند موانع جذب این مدافع را برطرف کند تا فرجی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود.

هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره سفر سمیعی به مشهد و عکس های منتشر شده عکس العملی نداشتند و مشخص نیست آیا این عکس ها مربوط به شب گذشته است یا خیر، اما آنچه مشخص است سمیعی از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حضور نداشته و خبرنگار فوتبالی که مقابل درب این باشگاه حضور دارد این موضوع را تایید کرد

سنگ بزرگ مقابل پرسپولیسی شدن فرجی، قرارداد او با شهر خودرو بود، موضوعی که انتقال او به پرسپولیس را پیچیده کرد و مدیران شهر خودرو برای موافقت با جدایی مدافع خود، شرط پرداخت سه میلیارد تومان هزینه صدور رضایت‌نامه به‌علاوه تسویه بدهی رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را مطرح کردند. درخواستی که در این روزها با توجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس غیرممکن به نظر می رسد.

فرجی برای جدایی از شهر خودرو با مخالفت جدی مهدی رحمتی هم مواجه شده است، هر چند او در بازی هفته نخست لیگ بیستم مقابل ماشین سازی به میدان نرفت تا گمانه زنی ها برای پیوستن او به پرسپولیس بیشتر شود اما رحمتی پافشاری می‌کند تا بتواند فرجی را همچنین در لیست خود داشته باشد چرا که او معتقد است با جدایی مرادمند، شهر خودرویی‌ها نیازمند جذب یک مدافع جدید در لیست خود هستند و جدایی فرشاد فرجی ساختار دفاعی آن‌ها را دچار مشکل می کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات می تواند بمب نقل و انتقالاتی قرمزها را منفجر کند و اعتماد هواداران و کادر فنی پرسپولیس را به خود جلب کند یا خیر.

7655