مارتینز پس از برد مقابل پرو: خوب بازی کردیم و خوشحالیم

مارتینز پس از برد مقابل پرو: خوب بازی کردیم و خوشحالیم

خبرگزاری فوتبالی – لوتارو مارتینز پس از برد مقابل پرو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲ تیم پرو و آرژانتین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود آلبی سلسته به پایان رسید. لوتارو مارتینز در این بازی که بیست و یکمین بازی ملی‌اش بود توانست یازدهمین گل ملی‌اش را به ثمر برساند و از این بابت خوشحال است.

مارتینز پس از بازی به خبرنگاران گفت: امروز آرام‌تر بودیم. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و با صبر و حوصله به دنبال کشف فضاها بودیم. پاردس حرکت من را دید و پاس خوبی فرستاد تا من آن را به گل تبدیل کنم. فکر می‌کنم امروز خیلی خوب بازی کردیم و از این بابت خوشحالیم.

آرژانتینی‌ها روز جمعه مقابل پاراگوئه به تساوی ۱-۱ رسیدند اما حالا در ۴ بازی آخر خود ۳ برد به دست آورده‌اند که آمار بسیار خوبی به نظر می‌رسد. مارتینز در این رابطه گفته: در بازی مقابل پاراگوئه، خوب کار نکردم و نتوانستم یک گل ساده را وارد دروازه حریف کنم. امروز اما مجبور شدم خودم را فدا کنم. البته بیشتر در سطح شخصی چون باید برای تیم تلاش کنم.

گفتنی است طبق برخی اخبار و شایعات اینتر در صدد جا به جایی پاردس و کریستین اریکسن برآمده و ممکن است به زودی پاردس و لوتارو هم‌تیمی شوند.

1101