آرتور و احساسش بابت اولین گل برای تیم ملی برزیل: وصف نشدنی!

آرتور و احساسش بابت اولین گل برای تیم ملی برزیل: وصف نشدنی!

خبرگزاری فوتبالی – آرتور ملو احساسش در زدن اولین گل ملی‌ را وصف نشدنی خواند.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم ملی برزیل به مصاف اروگوئه رفت و توانست حریف خود را در یک بازی خارج از خانه ۲-۰ شکست دهد و همچنان به یکه تازی در آمریکای حنوبی ادامه دهد. زننده گل اول برزیل آرتور ملو بود که برای اولین بار توانست یک گل ملی به ثمر برساند و نامش در کتاب تاریخ گلزنان سلسائو ثبت شود. او از این گلزنی بسیار خوشحال است و حسش را خاص و وصف نشدنی می‌نامد.

آرتور در مصاحبه پس از بازی خود گفته: حسی وصف نشدنی دارم و از مدت‌ها قبل در انتظار این گل بودم. گلزنی همیشه حس خاصی به انسان می‌دهد اما اولین گل همیشه خاص تر است. تیته با همه ما یک سان رفتار می‌کند و به همه نزدیک است. می‌دانستم که دلیل دعوت نشدنم این است که در ترکیب بارسلونا حضور نداشتم اما سخت تلاش کردم و به جایگاهم رسیدم.

این هافبک ۲۴ ساله که با میرالم پیانیچ جا به جا شده و هم اکنون عضوی از تیم یوونتوس است اعلام کرده باید از سرمربی جوان یووه چیزهای زیادی یاد بگیرد. آرتور می‌گوید: پیرلو یک مربی عالی است. او دانش فوتبال بسیار بالایی دارد. او احساسات و عواطف بازیکنان در زمین را می‌داند و کارش فوق‌العاده است. باید از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

1101