مطهری و فنایی در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند

مطهری و فنایی در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند

خبرگزاری فوتبالی- مربیان باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش وارد ساختمان این باشگاه شدند.

به گزارش فوتبالی، داود فنایی مربی دروازبان ها و حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی دقایقی پیش برای جلسه با مدیران پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شدند. دلیل حضور مربیان پرسپولیس در ساختمان این باشگاه فعلا مشخص نیست  اما گفته می شود حضور حمید مطهری به بررسی گزینه نهایی خط دفاع این باشگاه برای جانشینی شجاع خلیل زاده بی ارتباط نخواهد بود.

روز گذشته نیز یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها بعد از برگزاری تمرین این تیم به باشگاه پرسپولیس رفت و گفت و گویی با جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم برگزار کرد.

با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالاتی که سازمان لیگ برای ثبت قراردادها مشخص کرده است ساعت 24 امشب به پایان می رسد، این باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر با انتخاب جانشین شجاع خلیل زاده و امضا قرارداد وی بتواند قرارداد او را در هیات فوتبال استان تهران هم ثبت کند تا اجازه حضور در بازی ها را داشته باشد.

طبق آخرین گمانه زنی ها در صورت رضایت مهدی تارتار احتمال دارد حجت حق وردی مدافع خودروسازان به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود. 

گفته می شود در صورت عدم موافقت حق وردی باشگاه پرسپولیس سراغ گزینه های دیگر خواهد رفت.

حمید مطهری جلسه ای را با یحیی گل محمدی در خصوص نهایی کردن خرید جدید داشت و سپس به باشگاه پرسپولیس رفت. تاکید مطهری و یحیی این است که به هیچ وجه نام دو گزینه و روند مذاکرات امروز مطرح نشود.

7655