آنیلی در مراسم رونمایی از تمبر یوونتوس: یووه تاریخ را بازنویسی کرده!

آنیلی در مراسم رونمایی از تمبر یوونتوس: یووه تاریخ را بازنویسی کرده!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر باشگاه یوونتوس اعلام کرد این تیم با به دست آوردن نهمین قهرمانی‌اش تاریخ را بازنویسی کرده است. او یوونتوسی بودن را قدرتمند بودن دانسته و گفته یوونتوسی‌های می‌خواهند قدرت‌شان را حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، آندرا آنیلی در جدیدترین گفت و گوی خود در مراسم رونمایی از تمبر به مناسبت قهرمانی نهم مشکی و سفیدپوشان شهر تورین گفته: نتیجه ۹ سال بازنویسی تاریخ و ادامه دادن به حضور در اوج، یک شادی و لذت متداوم برای هواداران وفادار باشگاه است. پیرلو؟ حضور پیرلو یک تغییر عظیم فلسفه نسبت به دوران حضور ساری است. یوونتوس نشان داده که دی ان ای منحصر به فردی دارد. روحیه مبارزه طلبانه پس از تمایل به پیروزی در رده دوم قرار می‌گیرد. ما مشاهده کردیم که رونالدو یک رکورد دیگر یعنی به ثمر رسانده ۵۰ گل در لیگ‌های معتبر اروپایی را به نام خود ثبت کرد و بوفون هم با حضور دوباره‌اش در تیم، صاحب بیشترین بازی در لیگ شد.

مدیر باشگاه یوونتوس در ادامه افزود: به دنبال چالش‌هایی هستیم که به زودی به وجود می‌آیند و ما به لطف شور و اشتیاق و عزمی که هر روز در تمرینات می‌بینیم به آن باور داریم. یوونتوسی بودن یعنی قدرتمند بودن و ما می‌خواهیم قدرت‌مان را حفظ کنیم.

1101