تارتار مخالف جدی انتقال حق وردی به پرسپولیس

تارتار مخالف جدی انتقال حق وردی به پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس که به دنبال گزینه مناسب برای تقویت خط دفاعی خود است به دنبال جذب مدافع پیکان است اما این باشگاه تا این لحظه مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، با جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، این باشگاه به شدت در خط دفاعی دچار کمبود بازیکن شده است. بعد از منتفی شدن حضور گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در جمع قرمزها اکنون مدیران این باشگاه با نظر کادر فنی سراغ جذب مدافع خودروسازان رفته اند اما آخرین خبرها حاکی از این است که مخالفت مهدی تارتار سرمربی پیکانی ها تا این لحظه مانع این انتقال شده است و با توجه به اینکه پیکانی ها با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه هستند و نتوانسته اند در این پست بازیکنی را جذب کنند سرمربی این تیم به مدیران پیکان اعلام کرده است این انتقال نباید انجام شود.

تارتار البته طی روزهای اخیر مذاکراتی با شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال که به تازگی با آبی‌پوشان فسخ کرده داشته اما درخواست مالی عجیب این بازیکن و پیشنهادات دیگری که داشته، مانع از تحقق این انتقال شده است.

مدیربرنامه های حق وردی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی ضمن تایید این خبر اعلام کرد حضور مدافع خودروسازان در پرسپولیس به نظر مهدی تارتار بستگی دارد.

 با این شرایط پروسه معاوضه بین دو باشگاه پیکان و پرسپولیس و امیر روستایی – حجت حق وردی نیز در فاصله چند ساعت مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات بدون نتیجه باقی مانده و باید دید در پایان دیدار امروز پیکان مقابل نفت در آبادان، دور جدید مذاکرات بین طرفین به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

7655