توصیه اوزیل به لوو پس از شکست سنگین برابر اسپانیا

توصیه اوزیل به لوو پس از شکست سنگین برابر اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - مسوت اوزیل پس از شکست 0 - 6 شب گذشته برابر اسپانیا در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا توصیه مهمی به یواخیم لوو ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی، آلمانی در صدر جدول گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا قرار داشت و تنها یک تساوی در سویل می‌توانست این تیم را به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برساند. با این حال شب سختی برای قهرمان جام جهانی 2014 سپری شد و آنها به لطف هت تریک فران تورس و گل‌های آلوارو موراتا، رودری و میکل اویارزابال با نتیجه 0 - 6 برابر اسپانیا شکست خوردند. این تیم نام‌های بزرگی چون مانوئل نویر، تونی کروس، تیمو ورنر، لروی سانه، ایلکای گوندوغان، لئون گورتسکا و سرژ گنابری را در ترکیب خود داشت. با این حال مشخصا خط دفاعی آنها نقطه قوتشان نبود و اوزیل راه حلی برای تقویت این خط ارائه کرد. بازیکن آرسنال پس از بازی در صفحه توییتر خود نوشت: " زمان برگرداندن ژروم بواتنگ رسیده است. " 

مدافع بایرن مونیخ 76 بازی ملی در کارنامه دارد و در جریان قهرمانی جام جهانی 2014 نیز در ترکیب این تیم حضور داشت اما از سال 2018 به بعد دیگر برای آلمان به میان نرفته است. لوو تصمیم گرفت علیرغم نمایش درخشان این بازیکن در بایرن در دو سال گذشته او را به تیم ملی دعوت نکند. اوزیل در طول دوران حضورش در تیم ملی آلمان با بواتنگ هم بازی بود و این دو اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی را در سال 2009 انجام داده بودند. 

1811