کورتوا تکذیب کرد: هیچ توافقی با بارسلونا نداشتم/ از حضور در رئال خوشحالم

کورتوا تکذیب کرد: هیچ توافقی با بارسلونا نداشتم/ از حضور در رئال خوشحالم

خبرگزاری فوتبالی – کورتوا اعلام کرده شایعه توافقش برای پیوستن به بارسا در سال‌های پیش صحیح نیست.

به گزارش فوتبالی، خاویر بورداس، از مدیران سابق تیم بارسلونا پیشتر اعلام کرده بود کورتوا در سال ۲۰۱۴ در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده و با او توافق شده است. مسئله‌ای که خود کورتوا آن را تکذیب می‌کند.

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بلژیک مقابل دانمارک گفته: این مسئله صحیح نیست که من توافق کرده بودم. در آن زمان من در چلسی عضویت داشتم و به طور قرضی در اتلتیکو مادرید بازی می‌کردم. می‌دانستم که به چلسی برمی‌گردم و آنجا بازی خواهم کرد. نمی‌دانم چرا این مسئله عنوان شده اما صحیح نیست.

پس از عدم حضور کورتوا، بارسلونا به سراغ ترشتگن رفته است زیرا برخی مدیران بارسا برخلاف بورداس، به جذب ترشتگن علاقه داشتند. کورتوا در این رابطه می‌گوید: فکر نمی‌کنم باید درباره مسائلی که مردم در روزنامه‌ها می‌خوانند و حرف‌هایی که در روزنامه‌ها مطرح می‌شود نظر بدهم. به نظر من مردم می‌دانند که رویای من همیشه بازی برای رئال مادرید بوده و من از اینکه در رئال بازی می‌کنم خوشحال هستم.

کورتوا در پایان درباره اسطوره تیم دانمارک هم گفته: پیتر اشمایکل را به خاطر دارم اما دروازه‌با‌ن‌های ایده‌آل من ایکر کاسیاس و ادوین فن در سار بودند.

1101