اتفاق عجیب برای کلوپ؛ مدافع میانی جوان لیورپول مصدوم شد

اتفاق عجیب برای کلوپ؛ مدافع میانی جوان لیورپول مصدوم شد

خبرگزاری فوتبالی - ریس ویلیامز، مدافع میانی لیورپول، به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ران از فهرست دیدار تیم ملی زیر 21 سال انگلیس برابر آلبانی که سه شنبه شب برگزار شد کنار گذاشته شد. 

به گزارش فوتبالی، ایدی بوثروید، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، گفت که این بازیکن 19 ساله به دلیل احساس دردی که در آستانه بازی داشته از فهرست خط خورده و به باشگاه لیورپول بازگشته است. او اظهار داشت: " او احساس درد بسیار خفیفی در عضله ران خود داشت. بهترین کار برای او این بود که به لیورپول برگردد. اگر هر بازیکنی در این تیم دچار احساس درد یا مصدومیت احتمالی شود، کادر پزشکی ما با باشگاه آنها در تماس خواهند بود. ریس در واقع روی نیمکت حضور نداشت بنابراین من فکر کردم که بهترین کار برای او این است که بار دیگر در اختیار باشگاه قرار بگیرد. "

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است که این مصدومیت در آستانه دیدار روز یکشنبه برابر لسترسیتی در لیگ برتر چندان جدی نباشد چرا که پس از مصدومیت جو گومز و ویرجیل فن دایک، ویلیامز یکی از گزینه‌های اصلی این مربی برای حضور در میدان خواهد بود و غیبت او کار را بسیار دشوارتر خواهد کرد. حضور جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه، در ترکیب این تیم نیز هنوز قطعی نیست چرا که او نیز با کشیدگی عضلانی در ترکیب تیم ملی انگلیس روبرو شد. 

1811