سرمربی بلژیک: سال ۲۰۲۱ سال هازارد خواهد بود

سرمربی بلژیک: سال ۲۰۲۱ سال هازارد خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی ادن هازارد در تیم ملی اعلام کرده سال آینده سال خوبی برای او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیم بلژیک امشب در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر دانمارک قرار خواهد گرفت. در گروه ۲ سطح یک رقابت‌ها، بلژیک با ۱۲ امتیاز هم اکنون در صدر است و دانمارک با ۱۰ امتیاز دوم است. به این ترتیب بلژیکی‌ها می توانند در صورت تساوی هم به مرحله بعد صعود کنند. بلژیکی‌ها البته در اردوی اخیر و بازی قبل خود ادن هازارد را به دلیل کرونا در اختیار نداشته‌‌اند. سرمربی این تیم اما اعلام کرده سال آینده سال بسیار خوبی برای هازارد خواهد بود و او می‌تواند در زمین چمن با آماده‌ترین فرم خود برگردد.

روبرتو مارتینز در کفنفرانس خبری پیش از دیدار بلژیک مقابل دانمارک به خبرنگاران گفته: در انتظار این هستیم که او را در حال بازی برای تیم ملی بلژیک در سال ۲۰۲۰ مشاهده کنیم.

سرمربی تیم بلژیک در ادامه افزود: او بدشانس بوده است اما فکر می‌کنم سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای ادن هازارد و تمام هواداران باشد. او در بهترین فرم خود در بازی‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در دیگر دیدار این گروه هم ایسلند و انگلیس مقابل هم قرار می‌گیرند که نتیجه آن تاثیری در صعود تیم اول یا سقوط تیم آخر (ایسلند) به سطح پایین‌تر ندارد.

1101