فخرالدینی: از لیگ بنگلادش هم کمتر حقوق می‌گیریم

فخرالدینی: از لیگ بنگلادش هم کمتر حقوق می‌گیریم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع باتجربه تراکتور به انتقاد از انتشار مبلغ قراردادهای این باشگاه پرداخت و آن را یک هجمه علیه موفقیت تیمش دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، میلاد فخرالدینی درباره تساوی تراکتور در هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی مقابل نفت انجام دادیم ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و شانس با ما در این بازی یار نبود و اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم حتی با اختلاف 3-2 گل در این بازی به برتری برسیم ولی اینطور نشد و 2 امتیاز مهم و حساس در هفته اول از دست دادیم که امیدوارم در ادامه راه آن را بتوانیم جبران کنیم.

 

وی در مورد دیدار هفته دوم مقابل نساجی هم گفت: بازی سختی مقابل نساجی داریم و آنها هفته اول برد خوبی به دست آوردند و الان به همین خاطر صدرنشین هستند و نشان دادند تیم پرتلاش و قدرتمندی هستند که قطعاً کار راحتی مقابلشان نداریم ولی همه تلاشمان را به کار می‌گیریم که بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم و با توجه به 2 امتیازی که در هفته اول از دست دادیم نیاز به برد در این دیدار داریم که امیدوارم شانس هم با ما یار باشد.

 

مدافع تراکتور در مورد اینکه هواداران در انتظار برد این تیم هستند و تساوی مقابل نفت در بازی اول برایشان ناراحت کننده بود هم توضیح داد: طبیعی است که از تیم بزرگ و پرطرفداری مثل تراکتور همیشه انتظار برد وجود داشته باشد و هواداران حق دارند که از ما برد بخواهند و امیدوارم برخلاف بازی اول، این هفته بتوانیم با کسب هر سه امتیاز بازی خوشحالشان کنیم و با فشار کمتری از هفته سوم وارد مسابقات شویم.

وی در رابطه با انتشار قرارداد بازیکن تراکتور هم گفته: من فکر نمی‌کنم انتشار قرارداد بازیکنان کار درستی باشد. درست است که همه جای دنیا قرارداد بازیکنان شفاف است و همه از آن خبر دارند ولی این برای همه بازیکنان هست و اینطور نیست که فقط قرارداد یک بازیکن رسانه ای شود و من فکر می‌کنم از یک طرف برای ساختن هجمه علیه تراکتور است و از طرف دیگر عده‌ای خصوصاً در تلویزیون قصد دارند اینطور عنوان کنند که یک بازیکن بیشتر از افرادی که در شغل‌های دیگر مشغول است پول می‌گیرد و این مقایسه‌ها را انجام می‌دهند تا مردم علیه فوتبالیست‌ها شوند. یک مثال برای شما می‌زنم. من سال 88 در مس کرمان قراردادم 280 میلیون تومان بود که به قیمت دلار آن موقع 320-330 هزار دلار می‌شد که قرارداد خیلی معمولی و نرمالی است. شما نگاه کنید در لیگ‌های نه چندان مطرحی مثل هند و مالزی و سنگاپور و بنگلادش هم متوسط قرارداد بازیکنان 200 هزار دلار است که یک رقم نرمالی در آنجا محسوب می‌شود ولی در فوتبال ایران بعید می‌دانم کسی برای یک فصل چنین مبلغی دریافت کند ولی اینطور عنوان می‌کنند که بازیکنان پول زیاد می‌گیرند. این در همه جای دنیا همینطور است. از جمعیت 80 میلیونی ایرانی برای مثال 1000 نفر فوتبالیست می‌شوند و شاید از این تعداد 100 نفرشان بازیکنان مطرحی شوند و پول خوبی بگیرند پس فوتبالیست شدن کار راحتی نیست و این را هم در نظر بگیرید عمر مفید فوتبال یک بازیکن 10-15 سال است. ضمناً همین پولی که قرارداد می‌بندند را هم خیلی جاها نمی‌دهند و به تعویق می‌افتد. صحبت در این مورد زیاد است و من فقط به بخشی از آن اشاره کردم.

 

مدافع تراکتور در مورد سیستم 2-5-3 که تراکتور قرار است این فصل بازی کند هم گفت: انتخاب سیستم و روش بازی بر عهده سرمربی است و آقای منصوریان اینطور تشخیص داده که با چنین سیستمی بازی کنیم. به نظرم این سیستم در حال حاضر مدرن شده و دوباره جایش را در فوتبال روز دنیا پیدا کرده و خیلی از تیم‌های مطرح هم از آن استفاده می‌کنند و سیستم خوبی است و ماهم داریم تلاش و تمرین می‌کنیم با آن به طور کامل وفق پیدا کنیم و امیدوارم موفقیت‌های زیادی با این سیستم به دست بیاوریم.

 

فخرالدینی در مورد محرومیت مسعود شجاعی هم توضیح داد: جای کاپیتان ما در ترکیب واقعاً خالی است و خودش هم دوست دارد در زمین باشد و به تیم کمک کند و امیدوارم با پیگیری‌های باشگاه حداقل محرومیت جلسه دوم او بخشیده شود و بتواند در بازی با نساجی ما را همراهی کند.

7413