تونی کروس: اسپانیا به آلمان فوتبال را نشان داد

تونی کروس: اسپانیا به آلمان فوتبال را نشان داد

خبرگزاری فوتبالی – بازیکنان تیم ملی آلمان همه از شکست سنگین برابر اسپانیا ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، شی گذشته دو تیم آلمان و اسپانیا در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد قاطع تیم ملی اسپانیا با نتیجه ۶-۰ به پایان رسید. اتفاقی که باعث ناامیدی شدید بازیکنان آلمان شده است.

کروس پس از پایان بازی به ARD گفته: آزاردهنده بود. در زمینه کارهای دفاعی به هیچ‌وجه موفق نبودیم. اسپانیا به ما نشان داد چگونه باید دفاع کنیم و چگونه با توپ و بدون توپ بازی کنیم.

سرژ گنبری در ادامه حرف‌های کروس گفته: هیچ چیز امروز برای ما خوب نبود. نتوانستیم موفقیت کسب کنیم. اسپانیا با شایستگی برنده شد. سعی کردیم یکدیگر را به سمت موفقیت هل دهیم. اسپانیا به خوبی این کار را انجام داد اما ما خیر. حالا شاید بدانیم کجا ایستاده‌ایم. این شکست باعث تفکر ما می‌شود. هنوز زمان داریم و باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

مانوئل نویر هم پس از بازی گفت: این شکست نه تنها برای مدافعین بلکه برای همه ما نا امید کننده بود. همه ما در بازی بد بودیم. همچنین ارتباط بین بازیکنان هم بسیار نا امیدکننده بود. باید باهم بیشتر صحبت می‌کردیم. مخصوصا پس از دریافت گل اول. بسیار مهم بود که از یکدیگر حمایت کنیم.

1101