پیام گریزمان پس از لیگ ملت‌ها: سال دیگر می‌بینمتان

پیام گریزمان پس از لیگ ملت‌ها: سال دیگر می‌بینمتان

خبرگزاری فوتبالی - دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا به پایان رسید و مرحله بعدی آن با حضور 4 تیم در پاییز سال آینده برگزار خواهد شد. فرانسه یکی از تیم هایی است که در آن رقابت حاضر خواهد بود. آن‌ها در هفته پنجم رقابت‌های لیگ ملت های اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال صعود خود را قطعی کرده بودند و اکنون در یک بازی تشریفاتی با نتیجه 4 بر 2 سوئد را شکست دادند تا با اقتدار از گروه خود صعود کرده باشند.

به گزارش فوتبالی، در پیروزی 4 بر 2 فرانسه مقابل سوئد، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد اما گل یا پاس گلی نداشت. او در بارسلونا کمتر فرصت بازی بدست می‌آورد و زمان هایی هم که در ترکیب آبی و اناری پوشان حاضر می‌شود به شکلی بازی می‌کند که به نظر می‌رسد از پست خودش راضی نیست و در آنجا راحت عمل نمی‌کند.

در هر صورت پرونده بازی های ملی برای فرانسه در سال 2020 بسته شد و این تیم تا سال آینده میلادی بازی نخواهد داشت. آنتوان گریزمان پس از پیروزی 4 بر 2 فرانسه مقابل سوئد با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی نوشت:" پیروزی در آخرین بازی سال برای آبی پوشان (فرانسه)، سال دیگر می‌بینمت."

1470