شمارش معکوس برای اخراج کی روش؛ خشم هواداران کلمبیا در شبکه‌های اجتماعی

شمارش معکوس برای اخراج کی روش؛ خشم هواداران کلمبیا در شبکه‌های اجتماعی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که شمارش معکوس برای اخراج کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، کی روش پس از هفت سال حضور در تیم ملی ایران کمتر از دو سال پیش هدایت تیم ملی کلمبیا را به عهده گرفت که پس از ناکامی در کوپا آمه ریکا 2019 تلاش کرد تا تیم ملی کلمبیا را به جام جهانی ببرد. طبیعتا فوتبالدوستان کلمبیا با داشتن ستارگانی نظیر خامس، کوادرادو، زاپاتا، فالکائو و ... نه تنها به صعود به جام جهانی فکر می کنند بلکه در تلاش هستند تا به مراحل بالایی مسابقات برسند اما دو شکست تحقیرآمیز مقابل اروگوئه و اکوادور به نظر می رسد که کی روش خیلی زودتر از انتظار به آخر خط رسیده است.

فلیپه کاردناس خبرنگار نشریه معتبر "اتلتیک" در پیامی پس از شکست کلمبیا مقابل اکوادور با نتیجه شش بر یک نوشته است:" کارلوس کی روش نقش مقصر را خواهد داشت و به خاطر این شکست برکنار خواهد شد. کلمبیا می تواند نتیجه را برگرداند و بازیهای زیادی مانده اما نتایج بازیهای رو در رو آنها را از جام جهانی دور خواهد کرد."

فلیکس ده بدوت مجری تلویزیون کلمبیا هم در پیامی کنایه آمیز نوشته است:"کارلوس کی روش شایستگی لازم را به دست آورده تا اجرای یک برنامه روزانه در ساعت 6 بعد از ظهر را به دست بگیرد!"

اکثر پیام های هواداران فوتبال کلمبیا در مورد کی روش خشم آلود است و به نظر می رسد که شمارش معکوس برای مربی پرتغالی آغاز شده است. تصمیم های جنجالی مربی پرتغالی مثل کنار گذاشتن فالکائو نیز بیش از هر زمان دیگری هواداران را عصبانی کرده است. برخی نیز به کنایه نوشته اند که هواداران فوتبال ایران با تعریف کردن از ساختار دفاعی کی روش انها را گول زده اند چرا که کلمبیا در دو بازی اخیرش 9 گل خورده است. برخی دیگر هم نوشته اند که باور نمی کنند که کی روش چنین بلایی را سر تیم خوزه پکرمن مربی سابق تیمشان آورده باشد.

کلمبیا برای نهمین بار در تاریخش در یک بازی شش گل یا بیشتر دریافت کرد : سه بار مقابل برزیل، سه بار مقابل ارژانتین، یک بار مقابل شیلی و یک بار مقابل اروگوئه این اتفاق رخ داده بود که آخرین بار در سال 1977 مقابل برزیل این اتفاق رخ داده بود.

4125